Sådär ja, jag tror att jag har baksmälla? ...

img_6807 (MMS)

Sådär ja, jag tror att jag har baksmälla? Känner att huvudet blir tyngre och tyngre.. Kroppen är segare en vanligt! Och jag känner mig som en snusk haha! Kan säga så här, det var länge sen det var så roligt här i etuna ute på nybron! ska berätta lite om gårdagen, jobbade på carino sen blev det stan med mami en stund.. Vidare till far och där firade vi Michelle kvällen gick och jag hämtade upp madde, sen fixade vi oss samtidigt som vi öppnade en kall cider;) sen blev det nybron vi köpte en as god drink.. Och lite mer;)Hoppas eran kväll var bra! Maddie, saknat dig massor det var så jäkla kul igår tack för kvällen<3 Love u! Nu ska jag duscha har jag tänkt, sen äta lite frukost och mysa lite med familjen.. Det är ju första advent:)) ha det så bra så länge hörs sen! Älskar min familj puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0