Sådär ja en dag till i skolan avklarad, gi...

Sådär ja en dag till i skolan avklarad, gick riktigt bra idag. Rara kunder, dock är jag ingen psykolog! Men det får man ta när man har det här yrket.. Många prat glada, blyga, dötrista och blyga, finns både possitiva och negativa sidor.. Jag är som en hund sniffar efter lussebullar och pepparkakor det är någon som äter det på tunnelbanan! Vart så jäkla sugen på det, något som bakat än?? Det ska iaf jag göra när jag åker hem och hälsar på familjen i helgen.. Vet inte riktigt när jag åker mot etuna i morgon men blir någon gång efter skolan runt 4-5 skulle ja tro.. Från det ena till det andra visst är det mysigt med snö men inte lika kul att man ser ut som bambi på hal is, halkar runt i mina uggs, är det inte vinterskor? Tvekar lite faktiskt, dom är sjukt hala och lite småkalla:/ men men!! Ska kliva av strax sen prommenad hem till lägenheten! Puss på er sålänge


Kommentarer
Postat av: Sandra

Uggs är faktiskt inte vinterskor egentligen;P

Från början så gjordes dom till surfare så att dom ska kunna värma upp fötterna efter att dom har varit i det kalla vattnet och surfat;)Sen är det bara vi som bor i kylan som har fått för oss att det är vinterskor, haha!Inte så många som vet det;P

2010-11-25 @ 21:56:21
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: Pl

Där ser man, tack då fick jag lära mig något nytt. Hade ingen aning om det haha! :)

2010-11-25 @ 23:01:37
Postat av: Anonym

Bambi på hal is...asgarv! det är du i ett nötskal.Puss

2010-11-26 @ 00:33:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0