Nu har jag Bäddad ner mig i sängen och ska...

img_6807 (MMS)

Nu har jag Bäddad ner mig i sängen och ska kolla film med sis, ikväll blir det att kolla på varulvar och vampyrer! Hmm vilken kan det vara? Gillar filmen starkt!    Hoppas ni har haft en bra dag? Min har vart mindre bra pga lite omständigheter men det är löst nu och det känns bättre! Aldrig igen säger jag bara, det kommer absolut aldrig ske igen det vet både du och jag! Love you Jag klarade proooovet idag, så jäkla glad:) en Sten släppte vart så nervös för det där provet, men nu är det klart!  Nej vi hörs mer i morgon, ska kolla filmen nu innan jag missar hela! Mycket kärlek till er   / Paulina


Kommentarer
Postat av: RR

Fin //R

2010-11-23 @ 23:53:41
Postat av: pl

Tack så mkt!:)

2010-11-25 @ 18:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0