Nu har det verkligen blivit vinter, vitt ö...

img_6807 (MMS)

Nu har det verkligen blivit vinter, vitt över allt! Mysigt tycker jag, blev väckt i morse av min morgon pigga syster.. Redan vid 5 tiden kom hon in i rummet! Tokig hon är:) vad händer en onsdag som denna? Jo fotografering, sen praktik slutat runt 4-5 idag, efter det ska jag möta upp Louise dånä ska vi soola! Måste bli brun;) hade nyss ett långt samtal med min käre far, saknar dig papsen! Här kommer en bild som är tagen nu på morgonen inte den snyggaste men det är ju snöö iaf!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Saknar dej med ! Vart glad när jag hörde att provet gott bra. INGENTING ÄR OMÖJLIGT .

2010-11-24 @ 16:03:16
Postat av: Anonym

<3

2010-11-25 @ 18:17:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0