Ligger och lyssnar på debatt på tv, det är...

Ligger och lyssnar på debatt på tv, det är ju sinnes om vad dem krigar för sina åsikter! Det är ju klart att alla tycker olika men dom kommer aldrig tycka lika. Så varför ens diskutera? Kommer ju inte ens någonstans. Men nog om detta! Ikväll var det bonde söker fru på tv, och favorit Jonas åkte ut. Han som var ända från Calcutta :( sorgligt. Den där Ann-kathrin gjorde ett dumt val! Nu ska man säga godnatt till er mina kära läsare, fast detta inlägg kanske inte var det roligaste att läsa så fick ni ju i allafall läsa något ;) i morgon ska jag försöka komma med något kul inlägg, nu behöver jag lite sömn så jag orkar morgondagen! Puss på er goingar <3 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0