Hon gör det igen!!

Hej paulinas sötnosar!! Nu gör jag det igen ;) är här och rör om lite. Gjorde om hennes design tidigare idag, vad tycks? Har lite små pill jag ska göra mer när jag orkar dvs :) men nog om det! Igår var vi på bio med Fredrik vi tog också oss en fika precis innan, mysigt var det! Och bion var kaos. Och filmen var läskig som tusan :) vi såg paranormal activity 2! Vi var ju lagom skraja efter filmen. Nu längtar vi ist till helgen då vi först ska ha fredagsmys, med käk och idol, sen på lördagen blir det utgång med två tjejer till:) ska bli en liten syster helg! Nu är det läggdags, jag älskar Paulina :) du är bäst! Många kramisar från din egna Syster loysan!! :) utan dig är jag nada. Natti natti allihop!! 

Kommentarer
Postat av: systeeer L

du är med underbar :D älskar dig, på lördag ska vi ha fun!! <3

2010-11-18 @ 18:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0