Hemma hos familjen i Eskilstuna<3

Hejhopp!

Just nu sitter jag vid köksbordet och pratar med Mamma, Jenny och Michelle. Pappa,Robert och Rasmus sitter spelar Buzz där nere.. Dom skrattar en hel del så det verkar bara jäkligt kul där nere, kanske ska röra på rumpan och gå ner och vinna över dom!!! Hemma i Eskilstuna över helgen, har firat min söta lillasyster Cassandra som blir 5 år:) I morgon är det söndagen den 14/11 vad är det då? Jo farsdag :D Myspys! Det ska firas sen bär det av mot tåget hem till Sthlm. Nu ska jag umgås vidare med dom, ska bara lägga ut någon/några bilder.
Jag och min goa gammla gubbe Rocky!

Hemma i mitt älskade rum

Ciao så länge!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Jo det va jä....t kul med lite spel Ha Ha . Tack så mycket för blomman o paketet på farsdag . Kram på dej min flicka .

2010-11-18 @ 11:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0