Fredag morgon och klockan är 08.31 gick in...

Fredag morgon och klockan är 08.31 gick inte upp förens kvart över 7...och jag börjar 9, hur ska jag hinna? Sitter på tunnelbanan nu stressad och irriterad på mig själv.. Sitter och svär för mig själv! Ogillar att stressa, va ju ett måste att hoppa in i duschen för att vakna till annars hade jag känt mig äcklig och sett ut som ett lik som spatserar med ett grått ansikte och röda och trötta ögon! No no det klarar jag inte av! Min packning ska vi inte heller diskutera, ont i axlarna av min dator jag bär runt på och min väska som väger ton. Varm är jag också pga att jag gick i 120 till tunnelbanan. Gud vad jag klagar inte okej, men var tvungn att skriva av mig. Idag efter skolan åker jag och hälsar på familj och vänner hemma i etuna, ska även jobba på carino i morgon.. Kommer bli mys att åka hem över helgen träffa syskonen och fira syster Michelle som fyller år!:)) känner att vi absolut inte kommer framåt med tååååget, hur lång tid ska det ta igentligen? Helt sinnes är i gamla stan nu! Sen måste jag gå en bit innan jag är vid skolan! Nu ska jag lägga ner telefonen. Hörs sen ha en underbar dag pussis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0