sweet dreams

hello babes! Mitt hår är den färg jag velat ha länge nu jippiii!!! Fick som jag ville, jag är så nöjd. Även löshåret är fixat i samma färg. :D och det är inklippt också så himla glad. Fast det finns en liten sak som jag är mindre glad över..  hmmm min dumma allergi, pss esch har tagit allergimedicinen, så snart är nog det borta. Idag har jag vart med Maria en liten stund och tillbringa min tid i skolan en timme och 2 timmar hos frisören.. Sen hem till min far en stund.Har även pluggat lite granna men inte så värst mycket hehe.. Ska snart sätta på en movie tänkte jag, nått förslag?

I helgen har jag vart i götet helt underbart, och det var så himla skooj! Vill tillbaka till familjen Rydell :) mycket film, fotboll, solning och ätit godmat mm. :) Tack för en toppen helg <3

Ska upp och prata med mamsen lite nu, ha det så bra Puss och kram skumbanan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0