Gästbloggare; Julia Graflund i egen hög person.

I skrivande stund sitter jag i Paulinas rum, städning på hög nivå står på schemat men jag har dragit mitt strå till stacken och hjälpt till att byta lakan i sängen, bättre än ingenting. Lite onödigt informativt inleder jag detta inlägg känner jag. Hur som haver var Pau min personliga chaufför igår, hon hade fixat med skumpa och cider i en hink med is, så det kändes som jag och min kavaljer satt i en mini-limo. Hur gulligt?! Blev lycklig av bara tanken, haha! Vet inte hur jag ska kunna visa min tacksamhet helt ärligt, men tack miljoner gånger om!

I morgon nalkas det fiesta för er som inte vet, något jag ser fram mycket emot. Paulina är förstås med i sällskapet, plus lite andra damer. Nybron och Fuse-premiär blir det, tror det kan bli bra. Alltid lika kul med Pau, oavsett fest eller lugnare tillställningar. För er som inte vet är Paulina en allsidig person, när hon känner för det kan hon vara galen, i nästa sekund är hon väldigt laid-back och rätt som det är kan hon skratta sig nästintill döds. Ta det inte som en Pik Palle, det var mer menat som en komplimang.. Med dig kan jag vara precis som jag känner för, vi kan vara med varandra utan att säga ett ord på timmar lika mycket som vi kan prata i munnen på varandra stup i kvarten. Jag gillar det, jag gillar hur du är som person och hur mycket du faktiskt bryr dig om människor i din närhet. Vid närmare eftertanke kan jag inte komma på någon i umgängeskretsen som bryr sig om en lika mycket som du gör. Det finns ett talessätt som lyder man blir som man umgås och det stämmer faktiskt in, för när jag varit i Paulina's närhet konstant, känner jag att jag blir lika mycket omtänksam som hon är. En annan sida av mig öppnas på grund av henne, en bra sida. Nu säger jag inte att jag har dåliga sidor utöver detta, men det är en annan femma.

Tycker i många fall om dig Paulina Emilia Minette Lindström och jag är glad att du kommit in i mitt liv. En framtidsplan är i alla fall att åka utomlands tillsammans hösten 2010. Det ska bli underbart och galet precis som det ska vara. Skönt att vidga sina vyer lite och speciellt då med dig, vi är som gjorda för varandra, ett riktigt par skämt å sido. All Love from me - Your Juliet. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0