Min vecka har vart med maria

I veckan har jag och Maria spenderat massor utav tid tillsammans, skolan, åkt hem på håltimmen, sovit, åkt runt med bilen och bara lyssnat på musik och bara pratat om allt och ingenting.Den här veckan kommer fortsätta att vara Maria och Paulina. I morron åker vi till Gustavsvik med skolan kommer bli kul, as sugen på bada det var as länge sen jag simma och basta osv. Våran buss går klockan 9.00 från skolan är tillbaka ca 16.00.

satt och prata med Maria men helt plötsligt vart det knäpp tyst, sover hon? tror det iaf, hmm va jag verkligen så tråkig att prata med? Det såg så skönt ut så jag gick också och la mig.

Det här är min underbara vän Maria Johansson, med henne kan jag sitta i värsta lodiskläderna och känna mig så grymt äcklig med, skratta och gråta med det finns inget att skämmas för.. Du finns lixom alltid där för mig som jag finns där för dig! Vi kan prata om så himla mycket och det känns så skönt! Vi har vart arga på varandra, ledsa men det är väl vad som hör till, man ska kunna bryta ut ilskan, sen pratar man igenom det.. och pratar om problemen sen försöker man ta nya tag. Det är ju inte dirkekt att vi har haft värsta bråken utan bara lite små grejer. Man kan inte alltid tycka och tänka lika. Om det är nått som vi inte tycker är bra om vi skulle göra nått som den andra inte tycker är okej, pratar vi om det så vi vet hur den andra tycker och tänker.Du är underbar och jag älskar dig <33 Puss på dig gumman

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

He he sliten tjej ? Du är underbar <3

2010-03-10 @ 20:01:38
URL: http://maariajohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

det kan man säga, nu måste det bli vita helger till studenten? Skulle inte tro det va ;)<3

2010-03-10 @ 20:04:50
URL: http://paulinaal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0