Tanken gör mig så glad

Sitter i sängen och tar ett djup andetag, allt plugg är klart nu. Kan pusta ut och bara göra vad jag vill om kvällarna. INGA mer skolarbeten, känns så skönt. Men ändå lite små tråkigt hihi vissa saker är rätt kul. Menmen:) Länge sen jag skrev blogg, inte haft tid har gjort så mycket annat, har umgås en hel del med min söta Maria och såklart min andra sötnos. Det har vart mysiga filmkvällar, lugna utekvällar. Vart jätte mysigt
Även sovit hos Linnea för någon dag sen mitt i veckan, film och mys. Jobbat och vart på tuna park, morsdag och godmiddag med hela familjen! Gjort en hel del dom senaste veckorna.. Snart är det studenten shiit, va kul. Helt underbart :D Måste bara kolla efter ett bar skor till och en klänning som allternativ. Sen ser allt ut att vara på sin plats på studentdagen. ååh va jag längtar men ändå lite nervös hihi <3 Nu tänkte jag bädda ner mig i sängen och sätta på en film sen sova , börjar halv 11 i morgon, så lite sovmorgon blir det. Får även sällskap av min håriga lilla vän som tagit plats på kudden och det är min underbara kisse Rocky. Godnatt på er!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Pappa

Världens mysigaste katt .

2010-06-03 @ 11:56:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0