to night is going to be a good night

Skola igen nudå, börjar kvart över 10.. Jag ser ut som ett lik idag som kommit upp ur graven:P Men ska försöka fixa till mig lite gran till skolan. Min helg har vart en mkt bra helg, fredagsmys tillsammans med Thea, eve , maria, madde, claudia lina o elin, julia det blev tacos och filmmaraton + singstar. Sen kom boysen och gjorde oss sällskap.
Tack för allt<3
Lördagen blev också lyckad, jag och lina lagade årdning lite mat när hon kom tillbaka till mig vid 3 tiden sen städade vi lite gran, sen kom resten av gilrsen och det gick vidare till partaj (hattparty) vi fick besök utav simon, freddy o aleco:D vi la oss halv 7 ungefär så det är inte så konstigt att jag är helt död! ursäkta om mitt inlägg är slarv måste skynda mig som tusan.. sktiver mer sen och fler bilder kommer då också!



kiss and bye

Kommentarer
Postat av: Jullan

Kul att du glömde mitt namn..

2010-01-26 @ 11:05:35
Postat av: lina

emil öberg och alex kom ju också förbi och emil stenman och simon;D

2010-01-26 @ 20:29:24
Postat av: Anonym

iknow :D

2010-01-26 @ 20:59:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0