Paradise hotel

ÄR BÄST SÅ LÄNGE CIMON ÄR KVAR! Tycker iaf jag, den dagen han åker ut om han gör det tänker jag sluta titta.. Han är ju själva personen som gör ph!! Snygg är han också ;) Nu ska jag inte drömma mig bort utan att berätta lite snabbt om min dag. Mötte upp Maria 10.10 i skolan sen gick vi till lektionen och lyssnade på ett långt prat om massa olika religionen jippi:/ not! haha nemen det är faktiskt lite intressant! Men var nog ganska så sliten sen helgen också vart 2 sena nätter, hlav 7, 7 i lördags och 5 i fredags! Måste ta igen detta nu så ska lägga mig strax.. Sen åkte jag och Maria en tripp till skogstorp för att hämta mina hörlurar som Aleco hade "lånat" Sen in till stan för att fördröja tiden yttligare en timme.. Samhäll och turism va dom 2 sista lektionerna på dagen sen slutade vi halv 5. Han träffa Thea en snabbis på stan för lita prat sen vidare till Carino hade en behandling som väntade! Pedikyr, nu är mina fötter som en bebishy.. Imorgon är det en ny dag och nya tag ska sova nu hoppas ni sover gott, det ska jag försöka göra.. Kommer nog springa upp och ner från sängen och kolla om det ligger nån äcklig spindel där som jag och lina hittade här omdagen uschh fyy!!


Jag bjuder på den, sussa sött kiss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0