I'VE GOT DREAMS TO REMEMBER

Hallooj! Måste skärpa mig, har inte haft tid att skriva! Min jul och nyår har vart kanoners.. ska besrätta om det senare. Idag har jag iaf haft praktik på CARINO SPA & CLINIC, det gick jätte bra.. Var ute och åt lunch tsm med min underbara pappa <3 Vi åt sushi muuuums så gott det var sen blev det kaffe och massor av prat! Nu ikväll har jag bara vart hemma med familjen för en god middag tsm med förätt och varmrätt, sitter nämligen och väntar på efterrätten samtidigt som vi tittar på let's dance:) I morron kl 12 ska jag träffa tjejerna som är cladde, lina thea evelina och maria, med en fika på stan sen hem till söta maria med kinamat och filmmys och boysen kommer senare mot kvällen. Kommer att bli en skön och lungn helg!

Hörs i morron för nu ska jag upp och äta efterrätt  sen prata med maria i timmar! Här kommer det lite bilder från nyår hemma hos lina<3









PUSS OCH GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Det kommer bli mys imorgon <333

2010-01-15 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0