Wonderchild

Godkväll, ska strax krypa ner i min mysiga säng och sätta på en film.. Men först måste jag lyssna lite till på en låt som Thea skickade till mig, as fin. Vart helt kär i hans rörst. I morgon blir det ingen skola för min del heller, är inte så pigg än, legat i feber och halsont idag. Inte så kul :/ men jag och min underbara lillasyster Cassandra ska ha filmmys i morgon och äta glass, då blir min dag mkt bättre! <3

Igår söndag var jag och pappa på bio , as mysigt tack så mkt<3
jag och min far

jag och min älskade thea

and me

puss och godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Åappa

Tack själv ! Alltid trevligt att göra något tillsammans med dej. Kram

2010-02-09 @ 12:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0