Dagens schema

Kom precis hem från sjukhuset, vart och hälsat på min älskade lillasyster som opererat sig !! Hon sov när jag kom och det var lite jobbigt att se, men jag satt där med mamma tills hon vaknade! <3 Nu är hon lite piggare iaf..

Idag är det onsdag och då är det lilllördag, det blir utgång med tjejrna, det kommer bli skit kul.. Är riktigt peppad på goda drinkar och mycket dans ;) Vi ska på förfest innan hos boysen som det ser ut nu. Sen blir det Harrys eller nybron det har vi inte bestämt än. Vi girls som kommer äga dansgolvet idag är jag, lina, claudia, maria och elin;)Hoppas på att få träffa dom andra tjejerna också! Vart ska alla ut? tell me, men vi vet nog redan vart vi ska men det finns alltid funderingar! det blir att sova inne i stan inatt också så vi hörs i morron.

Har precis satt på en brasa nu ska jag stoppa lite mat i magen, sen träffa lina som ska följa med mig till sjukgymmnasten.. Han ska kolla min rygg och mitt vänsta knä=/ sen blir det hem att fixa sig inför kvällen.

Kiss and bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0