ALLA HJÄRTANS DAG

Igår var det alla <3 dag , den firade jag med dom jag älskar och det är min underbara familj såklart, jag var hemma hos mamma på alla hjärtans dag, men jag träffade min underbara dady så klart också en stund! Vi åt god mat, det blev oxfile och potatisgratäng sås och sallad!! As gott, det var verkligen mys till 100<3 Det blev tv tittande på en film som gick på tv. tack så mkt för dom fina alla hjärtans dag presenter!


Mot kvällens slut började jag känna mig varm igen, febern hade kommit tillbaka=/ jag orkar inte vara sjuk längre.. Usch jag blir rastlööööös, hostan slutar ju aldrig.. Om man ska se det positivt så får man träna magen när jag hostar så mkt haha!!

Idag är det måndag och har tyvärr sjukanmält mig till skolan, jag vill blir frisk nu:( jag känner mig yr och helt seg i hela kroppen, men nu ska jag försöka stoppa nått i magen, och lägga mig ett tag till o vila! febern går upp och ner, as jobbigt!

lite suddig men den bjuder jag på!

KISS AND BYE

Kommentarer
Postat av: Pappa

Gumman ! Du är snart å fötter igen .

2010-02-15 @ 14:20:43
Postat av: Pappa

PÅ ha ha

2010-02-15 @ 14:22:58
Postat av: Em

Thanks baby, du e också fin! <3

2010-02-16 @ 14:42:04
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0