paulina emilia = illamående gris

Hej igen, jag ligger i min säng med filten runt mig och min goa katt rocky ligger tätt in till mig.. Jag mår illa, ont i magen känner mig konstig i kroppen! Orolig, nervös, spänd, fundersam, ätit något konstigt kanske. Ja jag vet inte vilket av som irriterar min kropp! Något spökar iaf.. Det är saker och ting som snurrar, saker jag vill så gärna göra saker jag vill ska bli i uppfyllelse. Mår illa när jag äter, ingen matlust.. Hmm blir nog bättre i morgon får jag hoppas. Ikväll ska jag kolla på Beck med mami och bara mysa. Det är verkligen skönt att sova i min egna säng, ha mitt egna rum göra vad jag vill! Jag ska upp och fixa lite te nu sen tänkte jag gå ut och gå en prommis ute i den kalla vinterkylan, rensa tankarna lite och vara lite för mig själv innan jag ska krypa ner i soffan med mami..


PAULINA EMILIA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0