Onsdags mys med Louise och David

Hallå där sötnosar, hoppas ni haft en bra onsdag den är inte slut men om några timmar så. Gick jätte bra i skolan idag, provet gick kalasbra jätte nöjd med mitt jobb.. Slutade innan 4 idag så kom lagom hem till 5 tiden.. Som jag skrev tidigare så luktade det pepparkakor när jag kom hem i hela lägenhetet, muuummms säger jag bara! Louise och David världens gulligaste.. Sen blev det halv 8 hos mig på tv, och bonde söker fru. Sen fick jag te och lollos milkshake, mumma! :) Nu är det Maria wern på tv som gäller, skit bra serie som börjat! Men vågar ej sitta själv och kolla blivit så jäkla rädd, feg och mörkrädd!! Skulle behöva ha någon som ligger brevid mig inatt , ska KRAMA om kudden hårt:)
Hiss till pepparkakor!!

I morgon ska jag gå upp tidigt för det är skola som gäller igen, himla mycket i morgon.. Måste dock erkänna att jag inte alls är så pigg, så jag jublar inte att det är skola. Skulle behöva vila någon dag innan jag kommer i form igen. Men så är det ibland vill inte missa saker skolan somsakt.
Här kommer det 2 bilder på min och Maddis goa drick på Nynron!


3 andra bildern från kvällen!



söt bild på madde! <3
Nu ska jag ta och borsta tänderna och tvätta bort mitt smink, sen krypa ner i sängen och krama kudden! Sov så gott puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0