Min ilska ska absolut inte gå ut på er, me...

img_6807 (MMS)

Min ilska ska absolut inte gå ut på er, men måste berätta hur arg och irriterad jag vart på läkarna på vårdcentralen vid gubbängstorget... Lollo var gullig och följde med mig tidigt i morse för att kolla upp min förbaskade hosta som inte ger sig, det börja med att en som jobba där kommer ut och säger 'ni får lugna er, er tur snart' utan att vi ens sa något! Sen Säger han bara nu är det din tur.. Eh okej tänkte jag frågade honom med bestämt och lite små irriterad röst vet du ens vad jag heter?? Eh hmm jo Lindström tror jag.. Alltså vilken pajas! Sen kollade han lite snabbt och babbla en del, det ända han använde var orden fett, typ sisådär osv haha! Svårt att förklara här men det är det sämsta stället jag vart på! Se till det bra nu , jag har iaf fått hostmedicin nu:) hoppas det blir bättre snart annars kontaktar jag våran husläkare! Åt lunch med syrran nu påväg mot skolan min första kund kommer kvart i 2 sen slutar jag runt halv 5 idag:) sen hem och fixa och dona.. Ha en bra dag sålänge så hörs vi senare! Puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjoho! Inte förvånad, han var nog allmänläkare med betyg via nätet...

Hoppas du snart är bättre.

2010-12-07 @ 10:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0