Hoho sitter hos frisösen och såklart hos J...

img_1015 (MMS)

Hoho sitter hos frisösen och såklart hos Jenny , Tänkte först göra lite mörkare men nja, jag vill köra på lite liv i håret.. Så det blir slingor, kommer nog bli snyggt! Ska kila till jobbet efter frissan sen hem och fixa lite sen packa inför Stockholmio.. Hört att många tåg är inställda idag pga snö/halka! Blir arg om inte något tåg åker idag, vi som ska åka upp och fira Fredrik och Puffen som Har 40 årfest ;) vi ska vara på moda runt 21 tiden ikväll sen får vi se vart det bär av efteråt.. Kommer nog bli en toppen kväll, jag och elin ska möta upp Lollo innan vi drar till partyt tillsammans! Klädproblem har jag också vet inte vad jag ska ha på mig ikväll:o något förslag?? Hjälp mig isf.. Hörs av lite senare Ska prata med Jenny nu! Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0