Godmorgon godmorgon sötnosar! Ja då var de...

Godmorgon godmorgon sötnosar! Ja då var det redan torsdag, tänk vad veckorna går fort.. Helt sinnes känns som dom bara blåser snabbt förbi! Tänk att det är julafton nästa vecka, hur mysigt som helst! Måste bara berätta att jag hade en sjuk drömm inatt:/ läskigt! Drömde att jag var ensam hemma med minna småsyskon och att någon höll på jävlas skrika och göra massor Av saker på huset sen kom Madde hem till mig för det var bestämt innan allt hände.. Först hände det ingenting sen helt plötsligt vart det världens liv någon som slog på dörren ingen var där. Flickorna sov så jag och Madde satt Livrädda hemma, Typ något sånt drömde jag, haha sjuka drömmar man kan ha ibland, har drömt andra som vart helt sinnes.. Har ni drömt något sjukt någon gång, eller något ni önska kunnde vara verklighet som någon kille eller något ni fick ni velat ha? Ja nu sitter jag i bilen påväg till huvudstaden som jag gillar skarp, underbart bra.. Åker dit med jobbet:) så blir där över dagen, ska även hämta mina produkter jag beatällt på skolan! Funderar på om jag ska vara social mot sällskapet i bilen;) kanske ska äta frulle tog med mig en drick yoggi från arla med smak av strawberry/lime mumma blivit min favorit, har aldrig någonsin kunnat dricka det förut.. Men smakade den bara för att den lät god.. Hejsvejs så länge <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0