Godmorgon godmorgon!  Den här natten har j...

img_6807 (MMS)

Godmorgon godmorgon!  Den här natten har jag sovit så jäkla bra, knappt hostat inatt.. Iaf inte vad jag märkt! Dock när jag skulle sova och när jag vaknade hostar jag massor.. Men det är iaf bättre en att vara vaken om om nättrerna! Blev gröt och hostmedicin till frukost.. Nu sitter jag på tunnelbanan mot skolan, envisas med min hälsa hehe men jag kör på idag med sen får vi se under dagen hur jag mår! Louise min söta syster är för go! Hörs senare puss på er här kommer en bild på syster och hennes kärlek!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack detsamma;)

Det var så lite så, hehe! Det är nästan ingen som vet det där om skorna:P

2010-12-02 @ 15:51:12
URL: http://sanjon.blogg.se/
Postat av: lollo

haha, men usch för bilden :o

2010-12-02 @ 23:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0