2010-04-20

Denna dag i skolan var ganska så seg, men tur att Maria var där för vi hittar alltid på nått skoj! :D Nu är det Tisdag kväll och jag har tränat tillsammans med Ida och Mamsen idag. Nu tillbringar jag min tid i sängen med datorn i knät och telefonen vid örat och har pratat med Linnea i en timme snart. Vill att denna vecka ska skynda på lite för i helgen blir det en liten mini semster med min käre vän över helgen. Here we come

Linnea och jag för någon helg sen<3

Nu ska jag dricka te som vanligt för min otroligt underbara röst som låter som en kraslig höna, och göra sällskap med Linnea i luren. Puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin bild på två vackra damer (:

2010-04-23 @ 18:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0