What doesent kill make´s me stronger

tjabba tjena hallå! Allt bra med er ? i hope soo.. Med mig är de bara fint, min dag har varit bra både i skolan efter skolan.. Jag började klockan 09.00 idag med matte sen va det småföretagande och svenska sen sluta vi. Dagen har gått ganska så snabbt iaf i skolan, men ibland tycker jag det tar 100 år tills vi slutar men det gick fort hehe.. Va irrterad jag blir på mattanterna i skolan hahaha alltså ibland blir jag crazy! Men visst det var gått med potatis och sallat och gurka mums! :) Gått på stan tsm med Alaa idag det blev en fika och strosande på stan ett bra tag. Jag är så trött kan typ somna närsom... Men måste bli lite pigg och måste stoppa i mig nått i magen för ska träna om ca en timme på Forever tsm med Sara och hennes kompis Johanna, vi ska dansa afrodans haha aldrig gjort det förut kommer nog se ut som en stelgammal tant eller nått. Kommer nog skratta mkt eller dom andra kommer nog skratta mer åt mig, men jag bjuder på det så skratta;) Jag har blivit beroende av "alcogel" kan inte vara utan det, det ligger en sån i min väska. Inte för att det är bara för svininnflensan utan att man känner sig fresch med att ha det på händerna om man tagit i massa saker och innan man äter osv. Rekomenderar det starkt!!Det finns att köpa inne på Carino spa & clinic så passa på att ta en runda vid fortet ligger mittimot där!
 

Sitter och funderar på tattuering vad det blir framöver har 2 som jag skulle vilja ha, har har lyssnat på min kära mor att inte ha dom synliga när man jobbar oså för jag vill jobba med yrken som man inte får ha det synligt. Så jag har kommit på två andra ställen! Vet att man kanske ångrar sig när man är äldre men det får jag stå för då isf, för jag ska skriva nått som betyder för mig som har med min familj att göra! Men ska vänta och fundera ett tag till så får vi se vad det blir bestämt! För jag & Thea ska boka samtidigt istan så om ni vet den bästa tattueringsbutiken skriv den gärna här! Nu ska jag skynda mig lite grann klockan bara rinner iväg så ska ta o ringa sara nu:) Ha den bra eftermiddag för det ska jag ha



jag tänker jag funderar jag är glad men ändå arg, hur länge ska detta kapitel fortsätta?
Love forget forgive
kiss and bye


Kommentarer
Postat av: Emmi

Jaa jag har det bra :) Du med hoppas jag.

Söt bild ^^

2009-09-08 @ 23:51:56
URL: http://emminlondon.blogg.se/
Postat av: Elin=) 17 år och blivande mamma

Jag mår toppen som alltid =P hur är det själv?

Lillen är beräknad till den 26 September, så h*n kan komma när som helst =) <3

2009-09-09 @ 07:35:28
URL: http://elinskogsberg.blogg.se/
Postat av: Pappa

alldrig fel med lite smygreklam :). Hoppas dansen gick bra .

2009-09-10 @ 11:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0