Du är så himla bra du är så himla bra du är så himla bra du är så himla bra

godkväll snyggingar! hoppas allt bra med er? med mig är det bara fint lite små trött bara.. Men ska krypa ner i sängen och kolla på män som hatar kvinnor. vi började skolan 08.45 idag vi kikade vidare på "Human trafficking " den är så himla hemsk, helt sjukt att sånt här händer i verkligheten:( Filmen är as bra men vissa sener är sjuka man mår så dåligt att tänka på vad som händer i världen! Vi har sätt halva filmen nu, så det är fortsätting dom två nästa lektonerna nästa vecka. Sen blev det småföretagande, det var även vanligt skolfoto idag i skolan och det gick ju kanoners, jag johanna k och johanna p tog kompis kort tsm ;) Sen blev jag hämtat på Carino spa & clinic efter skolan sen åkte jag hemåt, lagade lite mat och tog det lungt. Är så himla trött efter skolan nu förtiden hmm suck aja men det tar mkt på krafterna att plugga.. Måste kanske lägga mig lite tidigare på kvällarna ? Här en trailer på Human trafficking!

bild på mig och johanna K in the school.

Maria, Johanna P och Klockars


Nu ikväll blev det myskväll med mamma och robert framför teven och såklart kollade vi på idol, kl 21.00 började både kändisljungen och efterlyst så hoppade mellan dom två kanalerna, men det var bara ett litet tag för jag kollar bara på utmaningarna dom ska göra i kändisljungen. Sen blev det Efterlyst och det är fan bäst!vi käkade lite kvällsfika och prata lite granna om saker runt om kring mysigt! Ne nu blir det att fokusera på filmen och inte tänka på saker runt om kring, ska hämta en stor kopp med te först.

Kiss and goodnight!

Du är så himla bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0