Time After Time

Godkväll på er! Idol är så sjukt bra haha garvar hur mkt som helst åt vissa personer alltså hahahha, kl 21.00 började kändisljungen det är helt okej roligast att titta när dom gör sina uppdrag för att få mat:P Nu ligger jag i min underbara säng med datorn i knät och kikar på bilder lyssnar på en låt som påminner om så mkt och helt underbara minnen. Låten är underbar! Igår köpte jag 2 par jeans och ett par leggins gillar dom så mkt. Nu ska jag försöka sova ska upp tidigt i morron för då är det en ny dag och nya tag.  vi har även vanligt klassfoto i morron så måste se lite pigg ut hehe. Sov så gott och dröm sött <3


Kiss and goodnight


Kommentarer
Postat av: Anonym

ballorna va snygga . puss

2009-09-16 @ 18:25:30
Postat av: Thea

puss <3

2009-09-16 @ 22:20:31
URL: http://iknowalice.blogg.se/
Postat av: thea

PUSSS MMISSS THIS

2012-02-21 @ 22:31:25
URL: http://iknewalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0