you make me feel

hallojhalloj

hur mår jag idag? sådär måste jag erkänna men inte så farligt ändå känner mig lite små sliten. Annars känns det på topp, trevlig kväll på harrys igår.. Mkt dans skratt och sång, man va inte så snygg i slutet av kvällen håret va som ny duschat :S USCH det va så varmt där inne på dansgolvet sjukt mkt folk. Men det va bara kul, träffade på en hel den bra personer.. Tack för en trevlig och lyckad kväll mina kära vänner!
Här kommer några bilder från kvällen och fler kommer det när fifi skickar dom.






nu var det slut på det roliga, haha nejdå men det kommr fler bilder sen som sakt.

Just nu håller jag på att fixa mig för idag ska jag jobba från 14-18 plugga teori får jag inte missa heller ;)
måste skyda på lite nu. Ha den toppen bra torsdag Puss och hejdå

Jag och Evelina från i lördags


Kommentarer
Postat av: Emmi

söt du e :)

2009-10-29 @ 16:44:34
URL: http://emminlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0