you are the music

Hallooj igen, nu är jag hemma igen efter dagens uppg! Tränade i en timme idag på Forever, as skönt man blir så peppad och vill träna ännu mera. Och det ska jag faktiskt jag ska åka ner om en timme igen och springa på bandet hur skönt är inte det. Det behövs att bränna av lite från kroppen haha inte bara för det utan att bli lite piggare och se fräsch ut, för dagarna innan har jag känt mig sliten och sovit hela dagarna nästan, jag måste komma igång nu..

Efter träningen käkade jag en kyckling wraps från waynes gottgott.. Har bestämt mig att börja vara nyttig.. Ska sluta dricka läsk och sluta äta godis. Men lördagar får jag vara lite onyttig.. ;)

måste upp och fixa lite nu.. Ha det så himla bra

en mysig bild på mig thea och maddis <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0