i filmen twilight är det så sjukt bra låtar!

Kan inte sluta lyssna, musiken gör mig glad men ändå så ledsen. Dom är lugnande och får en att tänka på både bra och dåliga saker.. Jag bara älskar att lyssna på dom låtarna..

Igår var det fredag och då var det praktik på Carino spa & clinic, det var utbildning med tandblekning hur kul som helst.. Någon som vill göra?? Kom till Carino!! På kvällen blev det en lugn myskväll tsm med familjen med tacos och tvtittande. Somnade ganska tidigt igår kväll, ganska skönt faktiskt. För brukar alltid somna så sent annars.. Behövde vila upp mig lite, efter lite små saker som vart lite jobbiga..

Idag är det lördag, började jobba klockan 10.00 inne på Facino mamsen och jag jobba tsm vi fixade lite fint i butiken.
Kaffe och te drikande blev det för oss idag det var ju så (KALLT) där inne! Gått med både mössa och halsduk idag frusit så så mkt. Kanske jag som är så klen av mig. Hehe! Denna kväll spenderade jag med mamma och Robert + småsyskonen och grannarna, med ost och kex och vindruvor, jättejätte mumsigt jätte mysigt. Min kära vän T ringde mig och frågade om jag ville komma hem till henne och kolla film och umgås! Ska nog ta och packa min väska och vänta på min taxi :D Hoppas det blir en superduper mysig kväll hemms hos Göransdotter!


Ha en trevlig kväll nu för det kommer jag att ha med film och massa prat och självklart sjukt mkt skratt! "garv garv"
Vad är du för person? det ska jag ta reda på, för jag är nyfiken!

Kiss and bye

Kommentarer
Postat av: Thea

Du är söt din bajsunge! <3 Tell me all about it later <3 ;)

2009-10-18 @ 01:08:29
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0