what did you say?

godmorgon folket! Sov så bra inaaaaaatt, men mamma kom och väckte mig i morse (morrrrr) för att det var frukost klockan 10.00 fick sova ett bra tag iaf. Somnade tidigt igår så, jag drömde om dig inatt.. Förstår inte nu finns du till och med i mina dreams också, men det gör absolut ingenting för jag vaknar med ett stort leende på läpparna.

Vad är planerna för denna dag?

- Jobba på Carino spa och clinic
- Testa en klänning som jag lagt undan + en kavaj
- Hämta ut min jacka som vart hos skräddaren
- Plugga teori
- Middag och myskväll med familjen
- Såklart kolla på idol

Tror det blir en lugn hemmakväll ikväll, det är skönt att koppla av lite inge party idag!!! NONONO orkar inte det..
Tror jag stänger av mobilen och inge dator heller för den delen, men vi får väl se hur det blir med det;) Sakt så förr men fastnar i mobilen med ett antal sms ändå..

Håller på att fixa mig just nu ska somsakt jobba idag och ska först gå en sväng på stan och kika lite, det är snart jul också så ska kika lite julklpappar till min familj.. Både mamma pappa och min söta syster Michelle undrar vad önskar du dig??? Jag vet verkligen inte :O Kläder, smycken osv (pengar) men det kan man ju inte önska sig i julklapp höhö. men iaf det står alltid på listan;)Esch ska göra en fin lista sen..

Nu måste jag rappa på lite annars får jag inte min skjuts till stan ha en bra dag och trevlig helg.
kiss and bye <333


SÅHÄR KÄNNER JAG MIG PRECIS JUST NU!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va ful du va på bilden

2009-11-04 @ 20:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0