I knew I loved you

Hejhopp! Vilken dag, stress och regn.. Morgonen började med att jag lämnande min älskling på dagis, sen cyklade jag som en dåre till stan för vi började halv 10 men va i stan 10 :O opps men inget problem för hon sa att man kunde komma då.. Det stora problemet va att det regna, jag hade plattat håret på morronen men det såg ut som jag sovit i 24 timmar håret stog åt alla håll o kanter:( snyft! Visste inte heller vad jag skulle ha på mig på morgonen, det går inte ens gå in i garderoben nu allt ligger på golvet lite här och lite där, det jobbiga kommer sen det är när jag måste städa och vika allt på sin årding och hänga upp det. Det ligger även massor av kläder i mitt rum radade lika högt som min bänk shit asså! Paulina skärp dig.. Ska ta tag i det där på i morgon har jag bestämt mig.

Jag måste verkligen tacka mamma tusen ggr om jag är så glad över min nya telefon den äR B.Ä.S.T!
inte utan min blackberry ;)

Nu ska jag bädda ner mig i min grymt sköna säng, mina underbara kuddar mitt täcke sist men inte minst mina goa kissemissar och tsm med dom här bra sakerna ska jag sätta på en film!


Sleep well my friend kiss and godnights

Kommentarer
Postat av: Thea

puss <3

2009-11-26 @ 22:30:59
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0