Parken zoo

Hallooj alla sötnosar som läser!

Idag har det vart ett sånt kanon väder så mamma jag och kom på en ide, att vi ville åka till parken zoo med mina söta små systrar, ååh så mysigt det var. Vi började med att moffa glass i stora lass. sen vidare in mot djurparken där var det bla apor, tigrar, lejon, fåglar, krokodiler, kängru, flodhästar, hästar och söta kattdjur mm!:) Där lekte vi även i lekparken tsm med flickorna dom var så himla nöjda dom ville absolut inte åka hem! Cassandra va så nöjd när hon fick klappa hästar och kaniner. Leona satt i sin vagn och var så nöjd med sin lilla napp i munnen, även hon fick klappa djuren.
Sen blev det mellistime för oss då fikade vi på ett mysigt cafe som är inne i parken. Det blev en mysig och härlig dag med bara mamma och mina systrar.. Tack för idag , älskar er så mkt! ^^
Bilder från dagen kommer senare det är på en annan kamera som jag inte kan lägga in från min dator!<3

Nu blire myssssss hela kvällen för min del med familjen<3
puss på er


Kommentarer
Postat av: Jenny ¤ Liam´s mamma

Åhh parken, du får hänga med mig nåndag dit :) Tänkte köpa ett kort snart :D

2009-05-17 @ 20:01:51
URL: http://jenny016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0