HELT UNDERBART MED SOOOOL!

Är det nån annan än jag som är sugen på FEST IDAG!
Vet inte om jag orkar faktiskt. Men lite sugen är jag iaf:) haha helt slut efter att ha legat ute på studsmattan nästan hela dagen och slöat. Hjälp mami lite med blommorna också planterat lite granna..
Så sjukt härligt väder, yees nu är solen här. Hoppas att den kommer flera dagar nu.. Nu ringer faktiskt  Lollo så ska prata med rara henne ett tag.
LÖRDAG LÖRDAG BLIR NOG MYSKVÄLL MED GRILL OSÅ.. Sen får man se vad som händer!! :)


Jag känner mig arg, besviken, jävligt saaad.....
säger inget mer nu..

Ligger och lyssnar på denna låt ute i solen och kollar på ljuset som glimtar mot poolvattnet^^
filmen som spelas när låtarna går är (the notebook)i love this movie <33
Noah and Allie - Wait For You


och även denna underbara låt.. What Hurts The Most

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0