Fredag

SKÖÖÖÖÖNT med fredag verkligen, hemma idag med tyvärr. Inte mått så bra idag men det är snart över hoppas jag! fick även min nagel lagad idag också för jag råka slå av den i morse:( men nu är den lagad. Trärffa min underbara pappa idag också! Jippiii ikväll blir det mys med familjen och även några bekanta till familjen. blir att äta god mat och kolla på lets dance tsm! Har ni någon favorit som ni vill ska vinna?Jag har min lilla favoorit iaf=) Kanske blir att träffa min kära lilla vän Madde ikväll också en stund!Måste kila upp nu skriver mer sen. Ha en trevlig kväll sötnosar. Puss på er// Paulina

Kommentarer
Postat av: pappa

hälsa gänget där hemma /kram pappa

2009-03-27 @ 22:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0