16/3 - 2009

Halloj! Nu var det ett tag sen, sitter just nu för tillfället hemma. Jag kom precis hem, orkade inte vara i skolan och vänta på att den dumma och långa håltimmen skulle ta slut. Så mamii hämtade upp mig istan efter företagsekonomin! Så trött, så slut, helt död.. Så illa är det skolan säger bara blä just för tillfället.. Ibland har man sina dåliga dagar hehe:/ idag är det inte min dag, håret står åt  alla håll och kanter så var tvungen att ha mössa, fast det lider jag inte av:) Lite utav min helg kommer nu också..

Fredag
Tillbringa min kväll först med familjen framför tven, vi kollade på lets dance och åt bamse god mat!:) Senare mot kvällen fixa jag mig samtidigt som jag prata med Madde i 100 år i telefonen, alltid kul med lite sällskap, vidare till blowlinghallen där träffa jag Madde tsm med hennes vänner.. Trevligt var det:) runt 11 blev det utgång på lotus, där mötte vi upp Filipa och även Bobo emmi och annat trevligt folk..  Kvällen rullade på maskinen va på lotus och spela, men lite besviken blev man allt, det var inte så bra som vi förväntade oss! Hemåt vid 3 snåret ungefär sen blev det sov time för mig va sjukt trött:) 
Lördag
vaknade runr 11 ungefär, va förvånat jätte pigg:) la mig framför tven åt frukost. Sen blev det bestämt att jag skulle åka till strängnäs och träffa lite folk! Trevlig kväll med melodifestivalen, sing star,guitar hero. det blev även bastning med skäcksnack, fan va alla var rädda ,mitt ute i skogen skrek det nån :/ vi skrämde bara upp varandra mer och mer. Men kul var det!^^ måste verkligen sluta kolla på skräck filmer, jag har blivit så himla feg hahaa! Tack för en trevlig och rolig kväll:)
Söndag
städning godis och film , studdsmatta och hamburgare! ONYTTIGT FYFY! TRÄNING HELA VECKAN NUDÅ:)! Kollade på
Beck tsm med familjen på kvällen, det är bäst verkligen.. Har ni haft en trevlig helg??
Gänget at bowlinghallen



Pussss / Paulina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0