11/3-09

Halloooj! Kom precis hem från praktiken, det har gått kanon idag mkt kunder.. Sminka även Madde idag också hon kom in gjorde mig sällskap:) Träning träning och åter träning ikväll halv7 till 8. Fan va kul det kommer bli med balen den 1 maj, Lollo och malin tvingade med mig. Hoppas det går som i planerna. Känner mig lite små stressad med klänning bara så måste hitta nån så fort som möjligt. Det kommer nog bli hur kul som heeeeelst!  Idag blir det att plugga hela kvällen efter träningen:/ suck på skolan.. Känns som det är ganska mkt just för tillfället, men såäre ibland...

du får mig att känna mig osäker. på mig , på dig, på allting.
vad vill du egentligen? börjar bli trött på det här. verkligen trött.
hur långt ska en människa få gå egentligen?

ska kila upp och käka nu, ha en bra kväll!
puss på er söötnosar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0