we are the world, we are the children, we are the ones who make a brighter day

Tjatja bloggen och alla sötnosar som läser.. Här sitter jag framför datorn och lyssnar på en underbar låt och kollar på massor av roliga bilder från helgen, klockan är ca 22.30 och börjar känna mig lite små trött.
Den här dagen har gått så fort verkligen. Igår var det en myskväll tsm med Thea hemma hos henne, med god mat och mycket prat och flams.. Vi var nog ganska trötta för natten innan somnade vi inte förens efter 5 nångång, vi hade killbesök som stannde hela natten på filmtittande och skratt.. Imorse vakande jag upp brevid Thea runt 10 tiden, låg där och prata lite på morgonen sen blev det frulle och filmtittande som jag skrev tidigare. Det var så himla bra tycker jag:)Mamma hämtade oss runt halv 6 tiden sen blev det skillda håll för oss, hon skulle hem till Eve och jag hem till familjen och äta ost och kex tsm med familjen Holmqvist! Mysdag med sol, film, glass osv!

Gjorde bort mig igår haha, Thea och jag skulle tvätta av sminket och borsta tänderna på varsin toa, det tog längre tid för henne än mig, så jag tänkte att jag lägger mig i soffan så länge hon lär väl vara klar snart tänkte jag.. Men haha klockan va runt halv 1 nångång på natten klockan halv 3 står hennes mamma och tittar på mig när jag ligger i soffan och sover, hon frågar Thea ska Paulina ligga här :O??? Thea svarar: Neeej verkligen inte jag hittade inte henne, jag gick upp och tänkte jag väntar på henne här, hon är säkert inte klar än. jag somnade till då o då sen gick jag till trappen för att kolla efter henne. Men varken ser eller hör henne så jag roppade typ 5 ggr as högt men ingen i hela huset svarade:O då fick jag mina kontiga tankar och trodde att hon ramlat och slagit sig eller blivit bortrövad eller att hela familjen blivit mördad!!! :O Gud så mycket vi skrattde sen när hon hittade mig, låg och as garva i en halvtimme om inte mer sen!
Sånt som händer.. (A)

Nu har jag laddat ner photoscape, så nu sitter jag och leker lite..


we are the world, we are the children, we are the ones who make a brighter day
So let's start giving
There's a choice we're making
We're saving our own lives
It's true we'll make a better day
Just you and me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0