P.s. i love you

God morgon bloggen!

Säger bara åh =/ både mamma o robert kom ner o roppa gå upp nu för fönsterputtsarna kommer.. Jaaaaa tänkte jag, jag orkade inte ens svara på nån av dom. Det hade faktiskt vart skönt att få sova lite till iaf! snart så tänkte jag gå upp och äta lite frukost. Igårkväll satt jag vid datorn ganska länge kikade på bilder och youtube på Michael Jackson, för någon dag sen kollade jag många klipp från hyllningen för honom som höll på hela dagen typ. Hans familj står på senen och pratar om honom och hans närmaste vän Brooke Shields och hans dotter pratar hur mycket han betyder osv.. Då började jag berkligen gråta^^

Kollade på P.s. i love you igår, jag kollade aldrig klart på den här omdagen.. Så passade på att kolla klart den inatt,  Det var en jätte mysig film (: den var både rolig och sorlig.. En film jag rekomenderar <3


P.S I LOVE YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0