say it again

godmorgon på er. Blev väckt av min lillasyster idag, så fick inte sova så länge en lördagsmorgon...Men det gör inget =)somnade inte förens efter 02.00 igår satt och prata med Thea i telefonen, blev mkt skratt och prat. Jäkla åska igår :O jag va faktiskt lite små skraj ett tag. Efter att vi lagt på satte jag i hörlurarna i öronen och satte på musiken från ipoden, då kunde jag somna haha. Känner mig lite små seg just nu för tillfälligt. Hoppas på ett kanon väder idag, man blir ju både gladare och piggare.

Ikvääällllll blir det PARTEEEEEY hemma hos sara , hon fyller 18 år. Grattiiis!:)
Madde kommer till mig om nån timme då ska vi mysa och prata och sedan fixa oss för fest ikväll,
skulle gärna vilja krypa ner i sängen och sätta på en grymt bra film, men jag kommer inte på någon bra..
Vet ni någon bra film?

  
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR
SOMMAR


CIAAAO

Kommentarer
Postat av: Thea

mycket härligt samlat, och jag vet många bra filmer som skulle kunna passa, vad är du sugen på? kärlek?, komedi? drama, action, skräck?



www.surfthechannel.com här kan du kolla på nästan vilken film du vill gratis ;)<3

2009-07-04 @ 14:19:48
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0