A WALK TO REMEMBER

Godkväll bloggen.. Här sitter jag med en varm kopp te och en mysig filt och funderar på vad som kommer att ske framöver i tiden. Alla har nog sina funderingar och tankar, jag vill så himla mycket men mkt av det hela är en dröm också.. För att komma någonstans i livet måste man börja planera och inrikta sig på få saker, vad ska jag göra efter skolan? det jag vill är att flytta utomlands , min högsta önskan är att få resa till new york eller ett liknande ställe en längre period. Men man kan väl bara drömma om en sådan sak XD Det är alltid bra att ha drömmar, vet iaf vad jag vill jobba som när jag slutar skolan!

Ajust det fick påminnelse idag från "PEAB" ska ju åka och hämta ut dammsugaren som jag vann på en mässa, svara på massa olika frågor och vann tydligen första pris där hahha. Amen det kanske sitter fint med en sådan.Kan dammsuga hela dagarna nu, det som är så kul visst? Nu slipper jag gå upp på övervåningen och hämta dammsugaren nu har jag min egen i närheten av rummet. Kan dammsuga upp allt katthår efter mina älsklingar, dom hårar massor just nu för dom har vinterpäls "suck" jobb blir det iaf borsta och borsta.

Vill även säga att ni får inte missa denna film, Johanna berättade om denna film och kunde verkligen inte låta bli att kolla på den. Den är hur bra som helst. Låg och kolla på den en kväll helt alone, tur va att man va ensam grät HUR MKT som helst, den är så mysig men ändå så sorlig. Ville bara ha någon som kunde hålla om mig när jag var så ledsen, någon som kunde värma mig och bara finnas i närheten.Det gick inte att hålla tårarna borta<3
Filmen heter A walk to remember
Glöm inte att kolla den här också så fint Mandy Moore - Only Hope det är en del av filmen.

Träningspassen denna vecka och veckan innan har gått kanon, vill träna nununu...
Madde moberg du är så bra!<33 kan verkligen prata om allt med dig SÅ JÄVLA BRA ÄR DU MIN VÄN! älskar dig

Ska lägga mig och kolla på film nu, hmm får se vilken det blir antingen Mad Money eller Baby mama.
Nu är det inte långt kvar tills jag blir eighteen years ville bara påminna(a) Biljetterna till Chris Brown är hämtade idag också så i morron gäller det, Stockholm med Madeline sen hemfärd på kvällen, sen upp till stockoholm dagen därpå med Louise<3 God natt honeeeys!


PUSSSSSS

Kommentarer
Postat av: madde

hahaha, vad ska du med en dammsugare till:D? den filmen är bäst, jag grät som ett svin.. haha<3

2009-01-25 @ 13:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0