you kissed her infront of my eyes just to make me jealus

Hej sötnosar! Onsdag idag och halva veckan har redan gott, tiden bara rullar på.. Känns som dagarna springer förbi, praktiken idag gick kanon bra fick himla mkt gjort. Det är så kul när det går bra! Fick mkt beröm:)
Luncha med mami idag as mys va det att få komma iväg med mamma och äta. Tack <3 Har handlat lite till också en jeansjacka och en jeansväst ska visa bilder senare har inte lagt in än! Fick även ett nagelack och en ögonskugga idag från make up store och en stor fin väskpåse som man kan ha på stranden ASFIN iloveit...
Träning idag också Madeline ska vara med idag skojigt, det var ett bra tag sen jag träna nu för lilla jag har vart sjuk =( så många är det nu den här tiden, vill bara att värmen ska komma nu så man får gå i vår och sommar kläder och skippa vinterjackan vantar osv.. Åh jag blir så trött på vissa saker, varför såra?



Får inte glömma att jag har världens bästa mamma, hon har beställt skor till mig som jag velat ha länge nu, hon överaska mig<33 TACK MAMMA senare ikväll ska jag och mor kika på två st kläningar också!
Ne nu måste jag upp och äta innan träningen, så jag inte äter så snabbt in på den då kan man få håll.
Ha en trevlig kväll pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0