30 och 31 januari

Fredag!
tjabbatjena hallå!  Nu sitter jag här igen, med ett dåligt samvete att jag skriver så sällan.. Måste berätta om helgen iaf! Nu är jag verkligen 18 barre.. Fredagen den 30 januari hade jag middag för gilrsen vi var ca 20 stycken tjejer inne på Carino Spa och Clinic. Vi hade as mysigt fast det var lite små stelt i början alla kände ej varandra. Men efter maten vart det mer kackel, visa spela biljard och  fotboll haha andra bubbla och basta för fulla muggar. Fick jätte jätte mkt fina rosor av alla:) Fick också mkt fina presenter, fick en kläning, underkläder, tröja , t-shirt och smycken + presentkort och en vinflaska<333 Tack raringar! Får absolut inte glömma det jag fick av Johanna & Madde XD Fick först ett batteri sen kondomer i en lovebox, sen glidmedel haha + en rosa dildo hahahhaha... Hade faktiskt en tanke på att ne nu kommer dom hitta på något galet ;) Runt 10 gick girlsen som inte skulle till krogen. Det var jag Lollo, Nancy och Madde som gick ner till stan. Vi var först och kika inne på Lotus ´tog några drinkar sen vidare in mot Nybron där var det mer folk. En trevlig kväll:) Tack alla tjejer för en underbar kväll!  
 





Lördag
Hela tjocka släkten kom hem till oss och massa bekanta, dom fira mig och min syster folk kom runt 12 till 6. Fick massvis med pengar och massa annat skooooooooooooooooooj! Bara så ne vte så har jag 13 vaser i mirr rum nu det luktar blommor hehe.. Tack för allt verkligen :) Louise ringer senare mot kvällen att det blir maskerad hos henne, oj tänkte jag shiiit vad ska kjag klä ut mig till :O, har inget speciellt hemma! Men såklart jag är på ;) Tog på mig en randig tröja svarta chinos + en halsduk eller va det heter (näsduk) kanske .. Sminka massa svart runt ögonen blev kanske en pirat! hahaha men det är inte alltid man har någon bra idee. Men lyckad kväll med både roliga och knäppa saker. Fick typ vin eller nått på min nya tröja, men det gick bort iaf!  Tack för en rolig kväll.




AKTA er ute i trafiken nu ;) ska ut och köra!
puss på er alla


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sen fick du faktiskt en klänning och två par string älskling(a)

2009-02-03 @ 20:28:01
URL: http://maddemoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0