HOW BEAUTIFUL YOU ARE

Det är nice med lov eller vad säger ni? så skönt att bara få ta dagarna som dom kommer.  I måndags träna jag & Madde det gick bra men det har faktiskt vart roligare träning förut, men såäre! På kvällen åkta jag hem till ming och fira nancy som fyllde 19 år :) kikade film och åt tårta.. Tisdag morgon tog jag mig hemåt gick en promenad från stan, senare vart det körning på bilskolan, det gick så himla bra är faktiskt jätte nöjd över mig själv. Blev även att jag pluggade teori, sen fika med mamma o pappa + Leona på janelings jätte mysiigt! Onsdag körning igen på morgonen giiiiiiiiiiiiiick SKIT BRA !! halkbana är inbokad nu ,  satt även en timme på skolan och plugga teori vid datorena.. Ikväll blir det träning, men ingen Maddis är med :( hon åker till sälen åh kommer sakna dig, vi som skulle ut också<3 Kommer fler tillfällen. Ska plugga lite företagsekonomi nu ha de så bra nu!
YOU ARE SO BEAUTIFUL


PUSSPUSS/ paulina



Kommentarer
Postat av: pappa

AAAAAAA halka på bana . Kommer säkert gå jättebra.

2009-02-18 @ 15:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0