sunday sunday sunday

godkväll, ligger och kollar på en film på tv just nu som går på 4an. Hoppas allt bra med er? med mig är det kanoners.. Kan inte bli bättre just nu ;) har ju somsakt fått körkort är överlycklig <3 idag har det vart söndags mys hemma hos madeline.. Vi var och hyrde film sen blev det donken tsm med lander och simon!

I morron är det skolan som gäller, börjar 10 så det är helt okej, i morron ska jag julhandla tsm med Thea på stan vi ska strosa runt och kika på julklappar till familjen.. Kommer bli as mysigt <3

I fredags träffade jag olle sara och filipa det blev filmmys hemma hos fille:) tack tjejer
och i lördags träffa jag julia och sen åkte vi hem till totte! :)

Nu ska jag upp igen för att kolla filmen, ha en mysig söndagskväll sötisar!

I LOVE YOU

kiss and bye


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att träffa dig i lördags! :) du var grym på att köra bil också för den delen, så körkortet var du mer än värd <3

2009-12-07 @ 13:50:30
URL: http://graflundjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0