in your atmosphere

Snart julafton gud va mysigt, shoppat lite julklappar idag med Julia och Evelina på Tuna park och stan.. 
Hängde även med Julia till Folkesta hon skulle köpa en ny mobil.. Skita snygg!!
Idag har jag även bakat en hel del godsaker tills julafton som är i morgon,
dukat och fixat lite mat också!
I morgon kommer familjen brunstedt och roberts föräldrar och systers med barn. igår Träffade jag Louise Aulen,
va och hälsa på deras nya familjemedlem en söt liten vovve helt kär i honom, as sööööt..
Vart även en hel del prat om saker och ting.
Sen åkte vi till tuna park sen stan och fika och bara myste!
Får ABSOLUT inte glömma säga att lollo kommer till oss i morron kväll också så mysigt!
Ikväll ska jag åka hem till dady och mysa lite <3
Thea har åkt nu och kommer inte hem förens den 27,
hoppas du får det toppen där borta gumman!










Nu ska jag fortsätta fixa här hemma inför morgon dagen..
Hoppas ni får en toppen bra jul <3









jag älskar att vara med dig, att vara i din närhet du gör mig trygg!
kiss and bye


Kommentarer
Postat av: Louise

LOVE YOU <3 <3 <3

2009-12-24 @ 23:28:43
URL: http://louiseaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dig louise

2009-12-25 @ 13:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0