Bad romance

Hejsan hoppsan! Vilken kanon helg, allt har vart prefekt.. Ifredags åkte jag hem till söta Maria som fyllde 18 år, jag hennes mamma o hon käka mat tsm och spelade spel. Tur att jag inte är någon dålig förlorade för jag förlora i allt :( hahaha men kul var det verkligen..

Lördagen fixade jag och dona hemma tills vi tjejer skulle äta middag tsm och förfesta innan krogen, thea och jag åkte och köpte maten till kvällen som var tacos.. Mums så gott det vart.. Girlsen som va hemma hos mig va Thea evelina, sara johanna maria sen fick vi besök av killarna under kvällen Lalle rasmus och Linus fredde och ludde :) Tack för en trevlig kväll alla!! Det var as länge sen jag va ute på krogen så det va som på nytt, skit kul verkligen! Sen blev vi hämtade på kvällen vi somade väl inte fören efter 3 nångång..

Här kommer det lite bilder från helgen!!







Fler kommer senare ;)

igår hade jag och Thea en mysig dag med film och bubbelbad, vi båda somnade i soffan i typ 2 timmar.. Måste väl erkänna att vi var bakis (A) hehe får skylla oss själva, sen klädde vi granen ocg myste med fika. Måndagen har vi bara tagit dte lungt med Tuna park och sedan stan.. Vart en mysig dag! Nu ska jag börja slå in Julklappar för det närmar sig julafton så mysigt<33 Längtar Vi hörs senare babes.

Kiss and bye

Kommentarer
Postat av: Thea

härlig helg med dig <3

2009-12-22 @ 11:47:43
URL: http://iknowalice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0