SE UPP FÖR DÅRARNA

Godkväll alla nattugglor! Kom hem för inte alls länge sen efter en lång cykel tur i eskilstuna city med Matilda. Shiiit va roligt vi hade, vi cykla över allt kändes det som hahaha.. Måste bara säga att se upp när jag kommer cyklande , man vet aldrig när jag svänger, jag pratar för mkt så jag glömmer bort att jag sitter på en cykel hahaha:D Men säger bara SE UPP FÖR OSS NÄR VI ÄR I FARTEN PÅ CYKLAR. Men det va hur kul och mysigt som helst. Vi prata om bla gamla minnen som vi har tsm och både nya nyheter och gammla. Matilda har flyttat till eskilstuna och det är helt underbart och så jäkla kul. Det känns overkligt att hon verkligen bor i e-tuna nu. Hon har flyttat från Avesta enda hiiiiiiiiiit till oss!!!!! Så himla glad, att du bor så nära oss nu. Här är några bilder från dom gamla tiderna,vi ser så små ut på vissa bilder. wiiiee <3






Nu ska jag lägga mig och kolla på film, tror det blir sweet home alabama den är så himla bra kan typ se den hur många ggr som helst haha. puss och godnatt sov så gott!

Kommentarer
Postat av: matilda

åååh sötnos! det var jätte roligt:D hur roligt som helst att bo här nu, nu kan vi ses mycket mera! har saknar dig gumman<3

2009-08-25 @ 23:38:47
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har saknat dig med sötiiis!jaa fatta va kul

2009-08-25 @ 23:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0