Shopping dag på Tuna park med louise

Hejsanhoppsan. Idag har det vart en bra dag tsm med Louise på Tuna park vi var där vid 2 och drog hem ungefär klockan halv 5. Vi har hunnit med en hel del, vi började med att springa och leta efter en mobil till Louise men vi hitta ingen så vi fortsatte i alla mobilbutiker, tillslut hitta hon en skit snygg sony ericsson den nyaste. Sen vidare för att äta mat vi åt på resturangen inne på Tuna park kött och potatis och vin sås + bearnaisesås hur gott som helst, men vart proppmätt :O hehe Jag skulle bara köpa en mascara  idag men det blev även ett par vitaklackar som jag vart helt kär i åååhh så glad jag blev, min dag är räddad. Köpte även en rosa klänning och ett vitt skärp. Louise och jag köpte lika dana skor jag köpte vita och hon svarta vi kommer bli så snygga ;) Sen gick vi bara runt och kika på lite allt möjligt sen vart det dags att åka hemåt, så dady kom och hämtade mig. Kan inte klara mig utan Vitamin Focus svarta vinbär


Lollo är nu redo att byta sin lilla pärla till en ny pärla ;)

Min nya klänning 299 kr, skor för 750 kr och skärp för 49 kr + mascara 320 kr (KLICK BILDER)

Nu blir det yttligare ett par skor i garderoben det är ju perfekt! URSÄKTA RÖRAN!

I morron är det back to school som gäller hmmm, känner mig inte alls så peppad just nu faktiskt. Vart tog sommarlovet vägen egentligen? tiden gick så fort.. Då kanske det har vart för att dagarna har vart bra? Men det kommer nog bli skit kul , det är ju sista året shoohoooo!!! :D Tack för en härligt dag Loysan med massor av hemligheter och prat^^

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Louise Aulén

hahaha ja ser ju drogad ut på den sista bilden :D

2009-08-23 @ 21:23:35
URL: http://louiseaulen.blogg.se/
Postat av: patricia

vart är skorna köpta :)?

2009-08-23 @ 22:26:32
Postat av: Anonym

skona är köpta på scorett i tuna park:) det finns vita, svart och silveraktiga och gråa.

2009-08-24 @ 17:04:42
Postat av: Anonym

DÖR FÖR DOM DÄR SKONA sjukt snygga!:D

2009-08-25 @ 23:41:27
URL: http://matildalind.blogg.se/
Postat av: Anonym

thank you baby!

2009-08-25 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0